Ofis Taşımacılığı Nasıl Yapılır?
Ofis taşımacılığı, yeni bir ofise yerleşecek olan kişilerin talep ettiği nakliye hizmeti olarak ifade edilebilir. Ofis değiştirme işleminde taşınacak olan eşyalar, nakliye firmaları tarafından yapılmaktadır. Böylelikle güvenli bir nakliye işlemi sağlanabilir. Diğer nakliye hizmetlerinde olduğu gibi ofis taşımacılığında da belirli bir plan oluşturularak, işlemler gerçekleştirilmektedir.
Ancak ofis taşımacılığının, diğer hizmetlere nazaran daha titiz ve detaylı bir plan ile gerçekleştirilmesi gerekir. Nedeni ise, ofis eşyalarının genellikle mobilya tarzı eşyalardan oluşmasıdır. Bununla birlikte ofis içerisinde önemli olan evrak ya da dosyaların bulunması ve arşiv dosyalarının varlığı, bu taşımacılığın daha özenli bir şekilde yapılması gerekliliğini ortaya çıkarmaktadır.
Ofis Taşımacılığı Aşamaları Nelerdir?
İstanbul ofis taşımacılığı olarak verilen hizmetlerde, nakliye firmaları tarafından gerçekleştirilen bazı aşamalar bulunur. Bu aşamalar açıklanacak olursa, şu şekilde sıralanabilir;
- Ofis taşımacılığı için ilk olarak tespit aşaması bulunmaktadır. Güvenilir ve kaliteli hizmet sağlayan bir firma ile anlaşılması gerekir. Ardından firma ile iletişime geçerek, bir anlaşma sağlanmalıdır. Daha sonra firma, ofisin bulunduğu yere bir personel göndererek, tespit işlemini gerçekleştirecektir. Yapılan tespit sonrasında, nakliyesi gerçekleşecek olan eşyaların sayısı ve çeşitleri öğrenilmektedir. Ayrıca belirlenen eşyalara göre hangi büyüklükte bir aracın gerekli olduğu bilgisine de sahip olunmaktadır. Bu aşamada özellikle ofisin bulunduğu konum önem taşımaktadır. Çünkü ofisin bulunduğu alana göre uygun bir nakliye hizmeti gerçekleştirilir.
- Eşyaların demonte ve kolileme işleminin yapılması ise ofis taşımacılığının ikinci aşaması olarak ifade edilmektedir. Ofis içerisindeki önemli evraklar ve dosyalar, kolilenmektedir. Ayrıca bu eşyaların daha düzenli bir şekilde yerleştirilebilmesi için etiket yapıştırılmaktadır. Ofis içerisindeki mobilyalar ise ambalajlanmaktadır. Mobilyaların sökülme işlemleri, firma tarafından profesyonel ekipler ile gerçekleştirilir. Daha sonra kolay bir şekilde monte edilebilmesi için, sökülen mobilya malzemelerine numaralandırma işlemi yapılır. Ardından paketleme aşamasına geçilir. Özenli bir şekilde paketleme işlemi gerçekleştirilen bütün ofis eşyaları, aynı şekilde nakliye aracına taşınır ve yüklenir.
- Ofis taşımacılığının son aşaması ise, belirlenen adreslere eşyaların sorunsuz bir şekilde taşınmasıdır. Özel olarak ambalajlanmış olan eşyalar ve numaralandırılmış mobilya malzemeleri, firma çalışanları tarafından pratik bir şekilde bulunabilmekte ve montaj işlemi gerçekleştirilebilmektedir. Taşınan önemli evraklar ve dosyalar ise, koliler hâlinde ofise taşınmaktadır. Böylelikle nakliye işleri tamamlanmış olur. Genel olarak kurumsal ofis taşımacılığı bu şekilde sağlanmaktadır.
Ofis Taşımacılığı Fiyatları Nasıldır?
Ofis nakliyat işlemleri, taraflarca bir sözleşme ile güvence altına alınır. Ayrıca nakliyesi gerçekleşecek olan eşyaların sigortalama işlemleri de gerçekleştirilebilir. Bu durum müşteriler için oldukça avantajlı olabilmektedir. Ofis taşımacılığı fiyatları ise merak edilen konulardan bir tanesidir. Müşterilerin talep ettiği hizmetlere göre fiyatlar değişkenlik gösterebilmektedir. Ayrıca firmalar kendileri için özel olarak ayarlanmış bir fiyat tarifesi de sunmaktadır. Bununla birlikte ofisinin bulunduğu konum, taşınılacak eşyaların sayısı, nakliye işlemini gerçekleştirecek olan araç gibi noktalarda fiyatları etkilemektedir.
Daha fazla güncel içerik ve kapsamlı nakliye yazılarına sitemiz üzerinden ulaşmak için Google üzerinden arama yapabilirsiniz.
Bir cevap yazın